Järjestä uudelleen
Eheytä levy
Synkronoi tiedot
 
Tänään mietin sitä, mitä tapahtuisi, jos kaikkien kokemukset ja tunteet maailmassa oikeasti synkronoitaisiin. Tasa-arvoisesti. Kuljettaisiin tapahtuma kerrallaan läpi elämän ja koottaisiin yhteen kaikkien kulloinkin läsnä olleiden sisäinen maailma ja ajatukset yhdessä ulkoisten tapahtumien kanssa. Tätähän me pyrimme kaikissa riidoissamme tekemään ja ainakin terapioissamme oman versiomme julki tuomaan.

Minulle ovat tärkeitä Minun muistoni ja Minun ajatukseni. Minun blogissani voin kertoa Minun versioni. Jokaisessa tapahtumassa Minä olen ollut jotain mieltä. Haluanko edes kuulla Sinun versiotasi?

Kaikkea elämänhistoriaa ei tarvitse katsoa suurennuslasilla. On armeliasta myös unohtaa ja antaa anteeksi. Tasa-arvoinen tilanteiden muistelu voisi silti joskus olla hyödyksi. Tietyin varauksin. Toisten tunteita läikyttämättä.

The Evangelical Lutheran Church in Thailand, nettisivut. Työntekijöitä. Tärkeää on kuunnella myös heidän muistojaan.

 Plus%20368%20elctchurch1.jpg